Har du et naturlig controller-gen med interesse for salg, analyse og kalkulasjon, og er klar for ditt neste karrieresteg? Da kan du være vår nye Salgscontroller!
Informasjon om stillingen
I samarbeid med Insider Facility Solutions AS ser vi nå etter deres nye Salgscontroller.
Insider Facility Solutions er en av Norges største familieeide servicebedrifter innen Facility Management, renhold, kantinedrift og eiendomsservice. Selskapet har sterke vekstambisjoner og her vil deres nye Salgscontroller bidra til å styrke selskapets posisjon innen Facility Management og kantinemarkedet. Hen vil ha en nøkkelrolle i selskapets videre utvikling. Rollen innebærer ansvar for kalkulasjon og prissetting knyttet til nysalg og re kalkulering av eksisterende kontrakter i forbindelse med anbudsprosesser innen Facility Management og kantine. Hen skal sikre god kontroll over kostnad- og marginbildet. Stillingen er knyttet til KAM, salg- og markedsteamet og rapporterer til teamleder anbud.
I et selskap med solid økonomi er det viktig at du har et skarpt tallhode. Du vil få være med på en spennende utviklingsreise, med muligheten til å sette ditt preg på selskapets videre utvikling. I rollen som Salgscontroller blir du godt synlig i organisasjonen. Det forventes at du kan presentere business case for ledelsen i selskapet, med stor grad av faglig troverdighet.
Med en god arbeidsmoral, struktur og tallforståelse, samt et kommersielt blikk, vil du nå langt i denne rollen!
Du blir tilbudt
En stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kolleger i et godt arbeidsmiljø, og samarbeide tett med andre teammedlemer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag og oppleve både faglig og personlig utvikling. Selskapet har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum, med fokus på å ta godt vare på sine ansatte, inkludert en fleksibel arbeidstid.
Arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for kalkulasjon og riktig priser i forbindelse med anbudsprosesser innen FM og kantine
- Ansvarlig for etablering og vedlikehold av relevant kalkyleverktøy
- Analysere aktuelle deler av anbudsdokumentasjon og utarbeide kalkyler
- Kvalitetssikring av alle prisdokumenter i forbindelse med tilbudsprosesser
- Revidering av kalkyler og priser ifm salgsprosesser
- Utarbeidelse av Business Case for gjennomgang med ledelsen
- Ansvarlig for overlevering av budsjett og prisdokumentasjon til driftsorganisasjonen
- Superbruker av CRM (Salesforce) med hensyn til all data relevant for analyser og rapportering
- Foreta økonomiske analyser basert på informasjon i CRM
- Bistå ifm konkurrentanalyser, budsjettering og rapportering
Vi søker deg som
- Har relevant høyere utdanning på Masternivå, siviløkonom eller tilsvarende
- Er flytende i norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
- Har god kjennskap til Microsoft Office pakken
- Har meget gode ferdigheter innen MS Excel
- Innehar sterk forretningsmessig forståelse
- Innehar god kommersiell teft og evner å tenke strategisk og økonomisk
- Innehar stor grad av gjennomføringsevne, med en logisk, analytisk og metodisk tilnærming
- Er forbedringsfokusert. I tillegg innehar du høy arbeidskapasitet med evne til å håndtere flere oppgaver samtidig.
Som person er du
- Selvstendig
- Kvalitetsbevisst
- Forretningsorientert
Annen informasjon
- Oppstart: snarest
- Arbeidsomfang: fulltid, 100%
- Plassering: Høvik
Når du søker på denne stillingen ønsker vi både CV og søknadsbrev.
Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Insider Facility Solutions har bedt om at alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.
Utvelgelsesprosessen vår skjer fortløpende, og annonsen kan bli stengt før rekrutteringsprosessen er avsluttet dersom vi har satt i gang med screening eller intervjuer.
Ønsker du mer informasjon eller vil du søke stillingen?
0 kommentarer