Vi søker operativ leder!
Insider Facility Solutions AS har ledig stilling som operativ leder i Bodø. Vi søker medarbeider med kunnskap, erfaring og interesse for renhold og ledelse. Vi kan tilby fast stilling (100%). Stillingen er splittet mellom administrativ og utførende.
Operativ leder vil planlegge og følge opp arbeidsoppgaver sammen med servicemedarbeiderne. Du vil ha det daglige ansvar for materiell (maskiner, utstyr, arbeidstøy etc.) og sørger for stabil leveranse av tjenester og produkter til våre oppdragsgivere.
Som operativ leder, vil du være et bindeledd mellom servicemedarbeidere og avdelingsledelse – men uten personalansvar. Du er en ordensperson som er dyktig til å organisere deg selv og andre i en til tider hektisk hverdag. Noe erfaring fra administrasjons- eller personalarbeid er ønskelig. Fordelaktig er det også om du har fagbrev som renholdsoperatør eller annen relevant erfaring som kan oppveie for manglende fagbrev.
Insider Facility Solutions AS ønsker å levere høy kvalitet til sine kunder. Våre medarbeidere bør bidra til et godt arbeidsmiljø ved å være positive og hyggelige i sitt daglige arbeid!
Er du et utpreget servicemenneske, har alminnelige gode datakunnskaper og i tillegg evner å samarbeide godt med andre? Da hører vi gjerne fra deg!
Vi er en offentlig godkjent renholdsbedrift og alle våre medarbeidere MÅ ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.
Vi ønsker at du som søker
- Har erfaring innen daglig renhold og temporære tjenester.
- Har erfaring fra kundeservice.
- Har erfaring i operativ ledelse.
- Normalt gode datakunnskaper.
- Behersker norsk både muntlig og skriftlig.
- Har førerkort klasse B.
Arbeidsoppgaver vil være
- Å gjennomføre regelmessig renhold, enten som fast oppgave, i vikariater og/eller som ekstraarbeid.
- Å igangsette og delta i gjennomføringen av periodisk renhold.
- Å sørge for at vikaroppdrag bemannes, også ved egen innsats.
- Å gjennomføre faglig og praktisk opplæring av nye og eksisterende servicemedarbeidere på arbeidssteder.
- Å gjennomføre og sikre daglig etterlevelse og oppfølging av kundekontrakter.
- Å utføre kvalitetskontroller og håndtere driftsmessige avvik, samt kontroll og vedlikehold av maskiner og utstyr.
- Å aktivt jobbe med å utvikle kunderelasjoner. Bidra til mersalg i tildelt ansvarsområde.
- Å sørge for levering av nødvendig utstyr, materiell og arbeidstøy hos kunder og ansatte.
- Å benytte digitale arbeidsverktøy for å gjennomføre praktiske oppgaver.
- Å delta aktivt i det systematiske HMS-arbeidet.
- Å bidra til et profesjonelt og godt arbeidsmiljø.
- Å være en motivator for andre med et aktivt og operativt forbedringsarbeid.
Personlige egenskaper
- Du er serviceinnstilt og samarbeidsvillig.
- Du har evne til å motivere og lære opp andre.
- Du har kontroll på eget arbeid.
Vi kan tilby
- Opplæring med tanke på et trygt og godt arbeidsmiljø.
- Fast stilling (100%) i en bedrift med solid økonomi.
- Lønn og andre betingelser i henhold til Renholdsoverenskomsten.
Tiltredelse: Etter avtale
Søknadsfrist: Snarest
Alle spørsmål vedrørende stillingene rettes til:
Assisterende avdelingsleder Arne G. S. Rokne. E-post: . Mobil: 474 65 505.
Send CV og søknad til:
0 kommentarer