Facility Management

Våre løsninger omfatter alle tjenester som er nødvendige for at en bygning eller et anlegg skal fungere optimalt.

Mat & Drikke

Vi tilbyr en komplett serveringstjeneste, hvor smak, sunnhet, variasjon og gode råvarer er satt i system.

Renhold

Vi har fagkompetansen som kreves for å levere renhold i samsvar med dine krav og forventninger. 

Eiendomsservice

Vi har lang erfaring med levering av tjenester til offentlig og privat sektor innen eiendomsmarkedet i Norge.

KONTAKT OSS

Drøftelse – 

0

Discussion – 

0

Operativ Leder – Butikkrenhold – Oslo

Insider Facility Solutions AS søker Operativ Leder – butikk renhold til vårt kontor i Oslo. Vi har et spennende prosjekt på gang der vi skal bygge spesialteam på butikkrenhold og i den forbindelse søker vi etter kandidater med kunnskap, erfaring og interesse for butikk renhold og ledelse. Vi kan tilby fast stilling (100%).  

Operativ leder vil planlegge og følge opp arbeidsoppgaver sammen med servicemedarbeiderne ut mot våre butikk kunder. Du vil ha det daglige ansvar for materiell (maskiner, utstyr, arbeidstøy etc.) og sørger for stabil leveranse av tjenester og produkter til våre oppdragsgivere. 

Som operativ leder, vil du være et bindeledd mellom servicemedarbeidere og avdelingsledelse – men uten personalansvar. Noe erfaring fra arbeidsledelse er ønskelig. Det er fordelaktig om du har fagbrev som renholdsoperatør, men ikke en avgjørende faktor. Annen relevant erfaring kan oppveie for manglende fagbrev. 

Vi er en offentlig godkjent renholdsbedrift og alle våre medarbeidere MÅ ha gyldig arbeids- og oppholdstillatelse.  

Arbeidsoppgaver

  • Delta i det daglige arbeidet med å levere de tjenestene kunden kjøper
  • Igangsette og delta i gjennomføringen av periodiske arbeidsoppgaver.  
  • Sørge for at vikaroppdrag bemannes, dekke fravær – også ved egeninnsats.  
  • Gjennomføre faglig og praktisk opplæring av servicemedarbeidere på arbeidsstedene.  
  • Gjennomføre og sikre daglig etterlevelse og oppfølging av kundekrav i kontrakt, herunder kvalitet og kostnadsrammer.  
  • Utføre kvalitetskontroller og håndtere driftsmessige avvik, samt kontroll og vedlikehold av maskiner og utstyr.  
  • Aktivt jobbe med å utvikle kunderelasjoner. Bidra til mersalg og nabosalg i tildelt ansvarsområde. Sørge for utlevering av nødvendig utstyr, materiell og arbeidstøy til ansatte og til kunder. 

Andre Arbeidsoppgaver

  • Benytte digitale arbeidsverktøy for å dokumentere utført arbeid og andre avtalte gjøremål.  
  • Delta aktivt i det systematiske HMS-arbeidet.  
  • Jobbe etter bedriftens verdier og bidra til et profesjonelt og godt arbeidsmiljø.  
  • Motivere andre til å samarbeide om forbedringer i utførelse av arbeidet. 

Annet

  • Selv gjennomføre opplæring og kurs pålagt av bedriften fordi det er nødvendig for utførelse av arbeidet – gjelder HMS, kvalitet, fag og annet.
  • Uten formell forandring i instruks kan overordnede pålegge andre arbeidsoppgaver som naturlig faller inn under stillingen

Ønskede kvalifikasjoner og erfaring

Utdannelse

  • Fordel med fagbrev innen renhold, men ikke et krav

Erfaring og kompetanse

  • Erfaring med butikkrenhold
  • Erfaring fra regelmessig og periodisk renhold.
  • Kunnskap om, eller erfaring med, vedlikehold og rehabilitering av gulv. Gjerne sertifisering innenfor dette, men ikke et krav
  • Kunnskap om, eller erfaring med, vedlikehold og rehabilitering av gulv. Gjerne sertifisering innenfor dette, men ikke et krav.  
  • Fagbrev som renholdsoperatør er en fordel.  
  • Erfaring fra kundeservice.
  • Erfaring innen operativ ledelse.

Personlige egenskaper

  • Evne til å planlegge og gjennomføre
  • Serviceinnstilt og samarbeidsvillig
  • Kremmerånd
  • Evne til å motivere og lære opp andre

Språkkunnskaper

  • Behersker godt norsk og engelsk.

Digitale verktøy

  • Trygg på bruk av datamaskin og smarttelefon som arbeidsverktøy

Annet

  • Minimum førerkort klasse B

Vi tilbyr

  • God opplæring, samt faglig- og personlig utvikling. Muligheter for karriereutvikling.
  • Være en del av et godt og inkluderende arbeidsmiljø og med et faglig nettverk med høyt kompetansenivå.
  • Mange dyktige og hyggelige kolleger
  • Lønn i henhold til tariff
  • Ordnede arbeidsvilkår
  • Ansettelsesform: Fast
  • Stillingsstørrelse: 100%
  • Arbeidstid: Dag/kveld
  • Arbeidssted: Oslo/Akershus
  • Tiltredelse: Snarest
  • Søknadsfrist: Fortløpende

Om Arbeidsgiveren

Insider Facility Solutions er en av Norges største familieeide servicebedrifter innen Facility Management, renhold, kantinedrift og eiendomsservice.

Gjennom 40 år har vi bidratt til trivsel på arbeidsplassene for store og små kunder i både offentlig og privat sektor. Insider Facility Solutions er norskeid og har en landsdekkende tilstedeværelse fra Hammerfest i nord til Lillesand i sør.

Spørsmål om stillingen

Navn: Alexander Kollstrøm

E-post:
Mob: 467 03 886 (man-fre, 08-16)

Send CV og søknad til

E-post: , merket «Søknad: Operativ Leder – Oslo»

InsiderFS

0 kommentarer

Send inn en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Flere artikkler