Sales & Business Development Manager, FM & Kantine er en del av KAM, salgs- og markedsteamet og rapporterer til salgsdirektør.
Insider Facility Solutions har ambisiøse vekstmål og stillingen skal sikre oppfyllelse av avtalte salgsmål, og jobbe med løsningssalg knyttet til FM & kantine-kontrakter, primært i Oslo og Viken.
Stillingen skal sikre at Insider Facility Solutions har god oversikt over målgruppen og at dette er oppdatert i CRM systemet (Salesforce). Videre at det bygges relasjoner til kunder i de aktuelle målgruppene. Stillingen krever evne til å jobbe bredt med mange ulike arbeidsoppgaver, og passer for en person som liker høyt tempo.
Søknader vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidsoppgaver
- Bygge opp en egen pipeline med potensielle kunder innenfor de aktuelle målgruppene
- Gjennomføre cold calls
- Følge opp pipeline og kontinuerlig oppdatere CRM (Salesforce)
- Skape relasjoner til potensielle kunder og avdekke behov
- Tett dialog med anbudsteamet ifm utarbeidelse av tilbud til egne kunder
- Levere og rapportere iht avtalte salgsmål
- Holde seg oppdatert om trender og delta på relevante konferanser og seminarer
- Bidra i arbeidet med å sikre at selskapet har markedstilpassede konsepter og løsninger
- Ansvarlig for relasjonsbygging, kundepresentasjoner, forhandlinger og kontraktsarbeid
- Delta på kundebefaringer
Kvalifikasjoner
- Relevant høyere utdannelse på Masternivå innen eksempelvis salg, eiendomsforvaltning, Facility Management, hotell- eller restaurant
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk og engelsk
- Dokumentert erfaring fra løsningssalg til større bedrifter
- Erfaring fra eiendomsselskap, hotell, eller leverandør av FM og/eller kantinetjenester
- Resultatorientert med god økonomisk forståelse
- Erfaring fra forhandlinger og kontraktsarbeid
- Dokumenterte resultater fra tidligere relevante stillinger
- Bransjeerfaring vil være en fordel, men ikke et krav
- Meget god kompetanse i bruk av MS Office pakken og CRM
Personlige egenskaper
- Selvgående
- Evne til å bygge langsiktige relasjoner, både internt og eksternt
- Resultat- og løsningsorientert
- Analytisk og strukturert
- God økonomisk forståelse
- Høy gjennomføringsevne og handlekraftig
Vi tilbyr
Vi tilbyr deg stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø og samarbeide tett med teammedlemmer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag, og oppleve både faglig og personlig utvikling. Vi har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum. Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid.
- Konkurransedyktige betingelser og gode utviklingsmuligheter
- Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag
- Sentral og selvstendig stilling i et stort selskap
- Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø
Ønsker du mer informasjon eller vil du søke stillingen? Trykk her!
0 kommentarer