Senior renholdsplanlegger er en del av KAM, salgs- og markedsteamet og rapporterer til teamleder anbud.
Som en del av Insider Facility Solutions ambisiøse vekststrategi, skal selskapet styrke sin posisjon ytterligere innen blant annet større renholdskontrakter. Stillingen vil ha ansvar for kalkulasjon og prissetting knyttet til nysalg og re-kalkulering av eksisterende renholdskontrakter ifm anbudsprosesser.
Senior renholdsplanlegger skal sikre kontroll over kostnads- og marginbildet.
Søknader vil bli behandlet fortløpende.
Arbeidsoppgaver
- Ansvarlig for kalkulasjon og riktige priser ifm større renholdstilbud og renholdsdelen
- Stillingen vil jobbe med anbudsprosesser for både potensielle nye og eksisterende kunder
- Ansvarlig for etablering og vedlikehold av relevante kalkyleverktøy for renhold
- Delta på kundebefaringer
- Ansvarlig for prisreguleringer ifm tilbudsprosesser
- Sette seg inn i relevante deler av anbudsdokumentasjon og utarbeide renholdskalkyler
- Kvalitetssikring av alle prisdokumenter ifm tilbudsprosesser
- Revidering av kalkyler og priser
- Ansvarlig ifm overlevering av kalkyle, prisdokumentasjon og renholdsplaner til drift
- Holde seg oppdatert på relevante trender innen renhold
- Samarbeide med salgs- og driftsavdelingene
Kvalifikasjoner
- Minimum Bachelor innen husøkonomi og serviceledelse eller Facility Management. Flere års relevant erfaring kan kompensere for manglende utdannelse
- Meget god muntlig og skriftlig fremstillingsevne på norsk. God forståelse for engelsk
- Erfaring med anbudsutarbeidelse og/eller renholdsledelse
- Kunnskap om NS-INSTA 800
- Erfaring med prosjektledelse og prosjektarbeid
- Dokumenterte resultater fra tidligere relevante stillinger
- Det er ønskelig med bransjeerfaring
- Meget god kompetanse i bruk av Excel
Personlige egenskaper
- Resultatorientert og høy gjennomføringsevne
- Systematisk og strukturert
- Opptatt av forbedring, grundig og nøyaktig
- Selvgående, selvstendig og meget gode samarbeidsevner
- Høy arbeidskapasitet og evne til å håndtere flere oppgaver samtidig
Vi tilbyr
Vi tilbyr deg en stilling i en spennende og ambisiøs virksomhet i stor utvikling og vekst. Du vil jobbe sammen med dyktige kollegaer i et godt arbeidsmiljø og samarbeide tett med andre teammedlemmer i salgs- og markedsavdelingen. I denne stillingen vil du få en variert, givende og tidvis hektisk arbeidsdag, og oppleve både faglig og personlig utvikling. Vi har moderne kontorlokaler på Høvik, i Bærum. Vi tar godt vare på våre ansatte og har fleksibel arbeidstid.
- Konkurransedyktige betingelser, gode utviklingsmuligheter i et meget kompetent miljø
- Store påvirkningsmuligheter på egen hverdag
- Sentral og selvstendig stilling i et stort selskap
- Hyggelig, uformelt og profesjonelt arbeidsmiljø
Ønsker du mer informasjon eller vil du søke stillingen?
0 kommentarer