Facility Management

Våre løsninger omfatter alle tjenester som er nødvendige for at en bygning eller et anlegg skal fungere optimalt.

Mat & Drikke

Vi tilbyr en komplett serveringstjeneste, hvor smak, sunnhet, variasjon og gode råvarer er satt i system.

Renhold

Vi har fagkompetansen som kreves for å levere renhold i samsvar med dine krav og forventninger. 

Eiendomsservice

Vi har lang erfaring med levering av tjenester til offentlig og privat sektor innen eiendomsmarkedet i Norge.

KONTAKT OSS

Drøftelse – 

0

Discussion – 

0

Insider Facility Solutions AS inngår nytt samarbeid med Posten Bring

Posten Bring AS har valgt Insider Facility Solutions AS som sin samarbeidspartner på renhold.

Avtalen med Posten gjelder for alle Posten sine 225 lokasjoner i Norge og innebærer levering av regelmessig/fast renhold inklusive matteleveranser og påfyll av hygieneartikler. I tillegg er også periodisk renhold, levering av hygieneprodukter samt tilleggstjenester som renhold av pakkebokser inkludert i avtalen. Kontraktsverdi er på ca. 300 Mnok over kontraktsperioden. Samarbeidet starter opp gradvis fra 01. september 2024.

På bildet over, fra venstre: Line Paulsen, bid manager hos Insider Facility Solutions; Roger Tveide, administrerende direktør hos Insider Facility Solutions; Petter Andresen, innkjøpsdirektør i Posten Bring; Thélia Haugen, senior rådgiver innkjøp i Posten Bring; Trude Skullerud, senior rådgiver økonomi i Posten Bring.

Posten Bring har vært en sentral kunde hos Insider helt siden Posten satte ut renholdet i 2004. Gjennom disse årene har vi hatt hele eller deler av avtalen, og vi er svært glade for at vi igjen har blitt tildelt hele avtalen, sier administrerende direktør Roger Tveide.  Vi gleder oss til å starte opp avtalen og integrere nye løsninger sammen med Posten. Posten har i alle år vært en verdifull sparringspartner for oss knyttet opp mot kontinuerlig forbedring og metodeutvikling, fortsetter han.

Planleggingen av implementeringen er i full gang, og det er satt ned en prosjektgruppe med prosjektleder, Niri Wårås, drift og andre ressurspersoner i organisasjonen for å sikre at vi er klare for oppstart pr. 01 september.

Tags:

Cathrine Sandeberg

0 kommentarer

Send inn en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Flere artikkler